:-x

:-x

marți, 10 noiembrie 2009

Nu stiu ce vreau..nu stiu ce fac...stiu doar k t plac!


As vrea sa pot privi in oglinda sufletului meu...sa vad ce simt cu adevarat.Totul e atat de confuz nu stiu ce simt,ce vreau sa fac,nici macar daca te plac.Cert e ca tin cu adevarat la tine si lacrimile tale inseamna si lacrimile mele.Oare ce sa fie asta?IUBIRE?sau doar tin foarte mult la tine...?confund lucrurile ma joc cu sufletele nostre?Acum mai mult ca oricand as vrea sa fiu alaturi de tine...sa fiu o parte din tine.Ai nevoie de mine si eu de tine...pur si simplu mi-a disparut dorinta de a zambi de cand tu suferi.

Somnul nu isi mai are locul,lacrimile sunt acolo,inima inca mai pulseaza,e agitata stie ca te vrea...dar nu stie ce simte.Ideea e ca am nevoie de tine ca de un dorg indiferent ce as simti te vreau aproape.Te IUBESC doar asta conteaza,nu stiu in ce mod dar TE IUBESC,si abia acum imi dau seama ca doar gandul care imi zboara la tine imi da puterea sa razbesc.Ajuta-ma sa imi lamuresc sentimentele,Ajuta-ma sa fiu tu,te voi ajuta sa fii eu,Si sa terminam prin a fi noi si tot ceea ce vom face sa se rezume la doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu