:-x

:-x

marți, 17 noiembrie 2009

Stiu...

Stiu ca te-am putut avea
Te-am pierdut cu raceala mea.
N-am stiu sa apreciez
O lume sa imi creez.

La inceput ma amuzai
Dar de fapt tu ma iubeai.
Din ochi totul imi spuneai
Si dragostea mi-o dadeai.

Nu am stiu sa te iubesc
Tot ce fac e sa ranesc
Sa distrug tot ce ating
Asa iubirea eu o sting.

As vrea sa dau timpul inapoi
Si mi-as dori sa fim doar noi.
O dragoste sa-mparatasim
O vesnicie sa ne iubim.

Dar numai daca faci ceva
Vom fii impreuna candva.
Eu nu am destula putere
Sa dau iubirii mangaiere.

Cu fiecare clipa ce trece
Nu stiu de ce...te simt mai rece
Poate e doar imi mintea mea
Ca mi-as dori sa te pot avea.

Doar un cuvant daca mi-ai spune
Inima in pieptul tau mi-as pune.
Si te-as iubi fara incetare
SA vezi ca iubirea nu moare.

Un comentariu:

  1. foarte frumos...ma bucur enorm sa citesc poezii scrise de o fata....si credema inseamna mult pt mine.

    RăspundețiȘtergere