:-x

:-x

miercuri, 23 februarie 2011

Mai bine acum

Cam sase ani noi ne-am iubit

Iar azi nici nu m-ai mai privit
Eu inima mi-am investit
Si tu ai rupt-o cu un “cutit”.



Cu altul te plimbi de mana
La nici dupa o saptamana
Cand imi spuneai ca ma iubesti
Si ca eu sunt tot ce-ti doresti.



Tu crezi c-ai sa ma dobori
Ca sufletul ai sa-l omori…
Uneori si eu cred la fel
Dar eu in viata am alt tel.



Cu siguranta-n viata mea
N-as vrea sa te mai pot vedea
De azi eu ma voi ridica
Si nicicand nu voi mai pica.



Nu-mi pare rau pentru ce-am trait
Si nici ca ani la rand m-ai mintit
Toate astea azi m-au intarit
Chiar de mai ieri m-au ranit



Nu sunt eu cel ce a pierdut
Tu esti cea ce nu a putut
Sa pastreze langa ea
Un baiat ce o iubea.



Chiar de candva vei regreta
La tine nu ma voi mai uita
Caci voi avea o noua viata
Si eu iti voi rade atunci in fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu