:-x

:-x

luni, 7 februarie 2011

Inca o data

Astazi stau si-mi amintesc
Cum ne-am cunoscut,firesc.
La inceput pareai banal
Cu timpul ai devenit special,
Si tot ce imi spuneai
Probabil nici tu nu credeai.
Insa in tine am vrut sa cred
Nu am stiut ca am sa pierd
Speram poate sa te iubesc
Si uite ca acum platesc
Cu inca o dezamagire
Ce-nlocuieste o iubire.
A fost totul in mintea mea
M-am lasat dusa pe o stea
Unde eram doar cu tine
Toate sunt vise cretine
Si totusi si azi as mai vrea
Sa te mai cred dac-as, putea
Insa nici tu nu stii ce vrei
Cand pirvesti fix in ochii mei.
Eu ti-am spus de la-nceput
Dar nu stiu dac-ai priceput
Ca nu vreau sa fiu una-n plus
Cu care o noapte te lasi dus,
Si-apoi n-ai sa-ti mai amintesti
C-ai vrut candva sa o vrajesti.
Probabil razi cand te gandesti
La intrebarea"Ma iubesti?"
Nu pot sa-ti spun ca-mi pare rau
C-am crezut in zabetul tau.
Dar azi nu vreau sa mai fiu eu
Cea ce te cauta mereu
Si sa te-ntreb ce vezi in mine
Cand poate sunt doar o "oricine".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu