:-x

:-x

joi, 13 ianuarie 2011

El

Totusi inca mai cred in ochii lui
Ce m-adancesc in lumea visului
El poate ca si stelele
Sa-mi amageasca visele.

Pana si ploaia ce cadea
Dorinta tot nu o stingea
Eu stiu ca azi sunt a lui
Ca nu-i zambeste nimanui.

Asa cu sufletul curat
Cum eu in noapte l-am visat.
Pacat ca zorii au venit
Si eu din nou m-am amagit.

Ca iar cu zambetul sfidat
Imi va spune ca n-am visat
In suflet El mereu va sta
Iubirea in lacrimi voi pastra.

Imi va spune zi de zi
Ca inima imi va pazi
De tot ce e necrutator
De tot ce-mi va aduce-un nor.

Sa-ntunece privirea mea
Unde mereu se scufunda
Si pentru-o clipa se pierdea
Cand fericirea stralucea.

Un comentariu:

  1. ma bucur ca intalnesc indirect persoane ca tine...care au curaj sa arate tuturor ceea ce simt.pot spune ...fara a ma lauda ca si eu sunt una dintre ele.te felicit si doresc din toata inima sa citesc cat mai multe poezii scrise de tine.pe curand...

    RăspundețiȘtergere