:-x

:-x

duminică, 5 august 2012

Prietenii

Nu pot opri inima sa nu bata


Am cel mai scump lucru in viata

Prietenii cum altii nu sunt

Ce ma ridica cand totu-I crunt.



Parintii sunt mai mult decat orice

Ma sustin fara sa intrebe “DE CE?”.

Am o sora si un frate

Mai bine nici nu se poate.



Am in jur personae minunate

Care ma fac sa uit de toate.

Alaturi de ei pot spune fara ezitare

CA imi cresc aripi inaltatoare.



Cristina este sora mea

Fara ea nu as putea

Sa zambesc zi de zi

Si-adoua zi a ma trezi.



Marius cel mai bun frate din lume

Imi spune numai lucruri bune
Cat il iubesc nu am cum spune
El completeaza o viata perfecta





Alaturi de ei si prietenii mei

Am viata ce si tu o vrei

Caci ei sunt copilaria,tineretea

Si sper ca poate batranetea.



Langa ei copilaria o retraiesc

Fara sa simt ca an de an cresc

Sunt aceea parte de nebunie

Ce-n orice suflet inseamna bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu