:-x

:-x

duminică, 25 noiembrie 2007

Amintiri

1)Apa curge lasa-n urma
Doar nisip si pietricele
Despartirea lasa-n urma
Numai lacrimi si durere.
2)Amintirea nu se scrie
Pe o foaie de hartie
Ci pe-o inima curata
Pentru a nu fi uitata.
3)Daca viata ne desparte
Si nu ne mai putem vedea
Iti urez succes in toate
Si te rog nu ma uita!
4)Acum spun:"La revedere"
Cu patru sticle de bere
Si una mare cu vin
Sa o bem cand ne-ntalnim.
5)Daca razele de luna
Ar fi fir de telefon
As vorbi noaptea cu tine
Si nu te-as lasa sa dormi.
6)Daca n-ar fi fetele
Ce-ar face baietii?
Ar merge pe strada
Si-ar pupa peretii.
7)Nu te lua dupa lume
C-o sa-ti para rau
Caci nimeni nu te-a iubit
Cum te iubesc eu.
8)Stiu ca esti departe
Si nu te pot vedea
Dar ma gandesc la tine
Si nu te voi uita.
9)Dragostea nu-i o comoara
Ca pe mine ma omoara
Imi raneste inima
Semn ca nu te voi uita.
10)Daca eu am sa te pierd
Nu vreau sa mai traiesc
Pentru ca viata mea
Fara tine n-ar conta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu