:-x

:-x

luni, 4 aprilie 2011

Nici eu nu mai stiu

  Nu mai stiu ce sa cred cu fiecare clipa ce vine...tot timpul ma gandesc la tine,e pentru prima data cand ma simt vulnerabila,cand nu pot sa pun puct si sa ma opresc!As vrea sa pot scoate sentimentele,sa rupt aceasta parte din viata mea.Ma doare ca nu esti aici,ca nu vrei...tu ma poti intoarce din drum fara ezitare,imi controlezi trairile,nimic nu are sens fara tine.
  De ce s-a intamplat asa?Ma doare,simt cu iubirea mocneste in mine fara sa poata iesi la suprafata,ma macina pana cand totul va deveni scrum.De ce nu te pot suna?Sufar...nu intelegi ca sufar?Vreau o viata fara tine,insa din pacate daca nu esti tu  nu e viata:((.
  Asa trece inca o seara in care lacrimile curg necontenit si nu stiu de ce...oare pentru ca te vreau aici?Vino!!!Sufletul meu te cheama,nu il poti auzi ca e prins in lanturi,daca ai vrea l-ai putea elibera,numai tu ai puterea asta.De ce nu poti face ceva care sa imi dea increderea?Arata-mi ca si tu simti ceva pentru mine,ca eu sunt in suflet si ca sadesc sentimente in tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu