:-x

:-x

luni, 11 aprilie 2011

As vrea...

 Sunt atatea lucruri pe care le vreau...unul din ele e sa dau timpul inapoi.Cer oare prea mult?Vreau sa imi vad greselile,sa invat sa le indrept.El s-a schimbat sunt oare eu de vina?Da...cu siguranta,astfel nu imi explic schimbarea asta radicala.
 Macar mi-am dat seama ca nu are rost sa plang si ca sa pot infrunta totul mai usor mi-am desenat un zambet mareee si luminos care sa ascunda tristetea ochilor mei.Poate ca e mai bine asa...Dar bine pemtru cine?Am ajuns sa ma mint pe mine ca e totul bine...ca uit de el....ca nu imi pasa ca nu imi mai vorbeste la fel.
  Decizia care am luat-o nu e cea mai buna,dar nu a fost din propria vointa,el m-a indemnat sa fac asta.
  Tot ce as vrea in momentul asta este sa sune telefonul si sa aud din nou acel glas soptindu-mi:"Oooo mititica de tine!":((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu