:-x

:-x

miercuri, 6 aprilie 2011

E greu,din ce in ce mai greu
Ca stau cu gandul la tine mereu
Cum pot sa ma indepartez
Si sufletul sa nu-l urmez?

Tu esti si pamant si cer
Si as vrea totul sa-ti ofer
Iar daca tu m-ai lasa
De altceva nu mi-ar pasa.

Ma las purtata doar de vise
Ce noaptea de stele sunt prinse
Atunci imi este cel mai greu
Si-as vrea sa stiu ca esti al meu.

Sa lupt,sa ma indepartez?
Sau as putea inima sa-mi urmez
Doamne,de ce e asa de greu?
Desi el este dragul meu.

Iar stau intinsa pe covor
Caci sufletul e plin de dor
Incep sa m gandesc la toate
Si la cum viata ne desparte.

De as fi fluture sa zbor
Poate mi-ar fi mai usor
Sau poate  macar o stea
Ce poate noaptea a veghea.

La toate cate am spus
Oare voi primi raspuns?
Trebuie sa ma resemnez
Sau inima sa imi urmez?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu