:-x

:-x

joi, 13 februarie 2014

Fericirea

   Ce e fericirea?De ce alergam dupa ea?Acel sentiment care dureaza cateva secunde,care ne strabate corpul pana la ultimul nerv?
    Un singur lucru uitam,fericirea suntem noi,fericirea inseamna fiecare sansa,fiecare zi,fiecare privire,fiecare particica din noi.Nu e nimeni repsonsabil de fericirea sau nefericirea noastra,suntem stapanii propriului destin.
     Daca am invata sa ne inconjuram de lucrurile care ne fac fericiti totul ar fi mult mai simplu.mult mai frumos.Nu cauta fericirea in bratele unei perosoane,in anumite obiecte,caci ea se afla aici langa noi,lucruile capata importanta care noi le-o acordam.
     Cu toti am avut momente in care am pus starea noastra de bine in bratele unor persoane,dar cand acestea au plecat am avut impresia ca nefericirea face parte din viata noastra,ca am pierdut tot,am ramas goi,pierduti,dezorientati,dar viata ne-a aratat ca fericirea e adusa in viata noastra de cei carora le dam sansa sa faca asta.
    Eu ma pot numi fericita pentru ca sunt eu,pentru ca fac totul ca viata mea sa se mentina la acesta linie,pentru ca sunt atenta la alegerile care le fac si pentru ca acord persoanelor din viata mea locul care il merita fara sa uit ca pe primul loc sunt eu,ca indiferent ce se va intmpla sunt singura care ma poate ridica!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu