:-x

:-x

joi, 13 februarie 2014

Am ales...

    Am ales sa o iau de la capat,sa las totul in urma,trecutul deja nu mai face parte din viata mea,e doar o foaie din tot ce am trait.
    Nu mai conteaza ce a fost sau cine a fost,conteaza doar cine e aici acum,cine ma ridica la fiecare privire,cine atunci cand sunt pe punctul sa cad ma prinde de mana,cine nu lasa sa se scurga lacrimi din ochii mei nici macar de fericire.
     Sunt aici,cea de acum,privirea in fata,speranta in suflet,zambetul pe fata si scliprea a tot ce simt in ochi.
     Astazi nu ma mai leaga nimic,nu mai am decat amintirea clipelor frumoase...restul nu a fost nu a existat pentru ca tot ce a fost rau nu a fost din cauza ca eu am ales ci am lasat sa fiu aleasa,am lasat totul la intamplare.
     Poate ca nu mai simt extazul iubirilor de alta data,dar stiu sa simt cu limite,poate ca nu mai traiesc clipele ca alta data dar acum ma asigur ca acea clipa nu ma va costa nimic.
     Aleg fericirea,aleg iubirea,aleg sa nu fiu aleasa,aleg cu mintea din simplu motiv ca inima nu e rationala,nimic nu ma leaga de nimic,caci am ales sa ma leg doar de ce am nevoie,doar de trairi intense,nu de franturi de iubire,fericire sau succes.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu