:-x

:-x

sâmbătă, 1 februarie 2014

Sunt puternica




"Sunt puternica!"In fiecare zi imi spun asa,poate uneori nu sunt,poate cad in abisul singuratatii si al tristetii,dar vreau sa cred ca sunt o Femeie Puternica!
 Am plans,m-am enervat,m-am izolat dar asta nu m-a impiedicat sa ma ridic.De ce?Pentru ca acolo "jos"nu aveam sa obtin nimic,doar un om distrus si pierdut.
   Vreau sa cred si stiu ca pot mai mult,mai mult din orice.Sunt un pic din toate:fericire,lacrimi,ambitii,suferinta,iubire,pierderi,succes,insa inainte de toate sunt EU!
   Sunt acel EU care viata m-a format,care am de gand sa devin,ma iubesc pe mine,imi iubesc slabiciunile si temerile.
   Am defecte poate 1000,am sufletul plin de iubire,de gingasie,de nevoi,de temeri.
   Nu am obtinut chiar mereu ce am vrut,dar macar am luptat,nu am fost mereu langa cine am iubit,poate nu sunt unde as vrea sa ajung dar lupt,fiecare zi e pentru mine e sansa sa realizez mai multe,sa ajung acolo unde sufletul ma cheama.
    Candva tatal meu mi-a spus:"Tu esti singura care se poate ridica,nu ai nevoie de nimeni sa te ridice,intotdeauna va aparea cineva care sa te doboare!" si are dreptate,la momentul respectiv poate nu stiam ce putere se ascunde in mine,nu stiam ca eu sunt "Totul meu".
    Totul incepe cu vreau,continua cu pot si se termina cu "Am reusit!" de ce sa imi las viata in mana in voia sortii si a celor din jur,cand eu sunt singura care o poate face sa fie frumoasa sau urata,destinul e,a fost si mereu se va afla in mainile mele,restul sunt doar simplii spectatori.
     Astazi sunt "Eu" si cu fiecare zi sper sa devin acel "Eu" care imi doresc,o persoana cu bratele deschise cu bratele deschise spre fericire!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu